Nicolas Cage

Címkék: nicolas cage nyomorék

2013.11.10. 10:44

Nicolas_Cage_2011_CC.jpg_650x823

Fájdalommal tekintek meg minden olyan filmalkotást amelyikben Nicolas Kim Coppola játszik. Nem kell sokat várni, 10 perc és repkednek a közhelyek. Minden rendben lesz, hallgass a szívedre, jaj kiscsaládom visszamegyek hozzátok. De egyébként is csak a jobb cél érdekében csinálok néha rosszaságokat. Balettelőadásod lett volna? Bocsi el voltam havazva, ne haragudj! De látom a csalódottságot drágám a szemedben, nagyon sajnálom, legközelebb ott leszek. Megígérem magamnak, hogy majd máshogy lesz, de akkor megjelenik valaki, aki fenyegeti a világ épségét, fájó szívvel, de inkább őt állítom meg. No persze a sztori nem nélkülözheti a drámát, nem csak a gonosz, de a számunkra rokonszenves szereplők is hullanak. Legtöbbször ezek nyugdíjas, addig 3 percet szerepelt rendőrfőnökök, vagy régi cimborák, akik először kerültek a képre, vagy naiv dagadt emberek, akiket nem is sajnálunk. Nico is megsérül, de kurvagyorsan felépül. Vagány az ellenségeivel szemben, és odafigyelő a filmjeiben megjelenő nőszemélyekkel, a végén nagy eséllyel még smárolnak is, sőt! Ezzel a kis elemzéssel fényt derítettünk Nico filmográfiájának háromnegyedére, jöjjön a többi!


Ál/Arc: Pörgős akciófilm, kétszer is nézhető. Hasonló színészpályával rendelkező társával Travoltával elvégezték ezt az iparosmunkát. Amikor az ember már majdnem elhinné, hogy ez a fasz kibújik a világmegváltó szerepből és végre egy elvetemült geci lesz, akkor döbbenünk rá, hogy egy arcváltással megint a családjáért epedő nyomorékot kell néznünk, ezt leszámítva 5/10

 

A nemzet aranya: Végignézve a falon lévő posztereket, a mi kis barátunk egy dolgot hiányolt. Nem tetszelgett még Indiana Jones szerepében, gyorsan riasztva producer barátait, összekunyerált elég pénzt ahhoz, hogy elkezdhessék az okoskodós, fontos amerikai épületek katakombáiban játszodó kincskeresést. A pulzáló jeleneteket, néha egy-két könyvtáros okoskodás, és apa-fia kapcsolat szakítja meg. 3/10

 

Con-Air:Akármennyire próbálkozott, hősünk csak kicsit tette rosszá ezt a filmet a folyamatos nyavalygásával és hazaútkeresésével. A stábunk tagjainak rosszindulatánál már csak a jóindulatát könyebb elnyerni. Malkovich és Buscemi pedig feleannyi szerepléssel mint Nico elérte ezt. Talán nem árulok el nagy titkot, hazaér, talán még ajándékot is visz, de ebben nem vagyok biztos. Díjazva barátunk erőlködését: 7/10

 

Nicolas Cage valószínűleg jelen volt a magyarországi szinkronhangjának kiválasztásakor, mert filmbeli egyéniségeihez annyira passzoló, bárgyú, idióta szinkront sikerült létrehozni, amelyet máig nehéz feldolgozni. Józsa Imre biztos kényszerítve volt erre. Viszont ha csak utánajárásának és hosszas gyakorlásának köszönhető a karakterek ilyen hiteles visszaadása, akkor a mai nap legtöbb pontját itt oszthatnánk ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://szarvasagancs.blog.hu/api/trackback/id/tr875622851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColnagoCX007 2013.11.10. 18:54:48

Csak kérdés szinten. A Las Vegas végállomás-t, vagy a Veszett a világ-ot látta, kedves kisnemecsek?
Mert ha esetleg nem, akkor ezeket feltétlenül nézze meg, aztán utána szívesen beszélgetek Önnel.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.11.10. 18:59:27

azért a con air is meg az ál/arc is jó filmek.

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2013.11.10. 19:07:25

sose titkolta a névváltást. ellenben jobban utána kellett volna gugliznod/imdbzned vannak még ott filmek. Madárkával indithatsz is...

Dernovics Laszlo 2013.11.10. 19:33:44

Valoban, a Madarka kivalo, Las vegas vegallomas szintugy.

REMY · http://supernaturalmovies.blog.hu/ 2013.11.10. 19:34:09

Con Air, Ál/Arc is nagyon jó. De kihagyni a Las Vegast..... vagy az Adaptációt... hát nem tudom.

Lóbelt Letfold 2013.11.10. 19:44:42

Fellini meg elnéző, mi? Okostojás. De remek az írás, ha nem lenne ennyire tenyérbemászó a felütés, sose rakják ki az Indexre

john666 2013.11.10. 20:40:52

Bravó!
Gondolom a Fegyvernepper, Trükkös fiúk, Adaptáció, 8mm, Las Vegas végállomás, Veszett a világ, Ha-ver című filmek lófaszt sem mondanak Neked.

koschwarz 2013.11.10. 20:43:03

A szikla is még a jófajta akcijjófilmekből való...

kisnemecsek 2013.11.10. 20:45:47

Látom nagyon sok itt a Nicolas Cage rajongó, de én változatlanul hiszem, hogy igazán jó színészek megismerése után ez elmúlhat!

Tblog 2013.11.10. 20:46:22

IMDB:

Ál-Arc: 7.2 / 10
A film 48 millió dollárt hozott, csak a mozivetítésekkel, az eladott DVD példányokat és a tévés licenszeket nem beleszámolva.

A Nemzet Aranya: 6.8 / 10
78 millió dollárt hozott a mozikban. +DVD, tévés licensz.

Fegyencjárat: 6.7 / 01

39 millió dollár bevétel. +DVD, tévés licensz.

Mindegyik film nagyot szakított, mindegyik film messze túlmegy a közepesen, a nézők szerint. És kiknek a véleménye számítana, ha nem a nézőké?

Tblog 2013.11.10. 20:49:23

@kisnemecsek: Honnan tudod hogy hogy játszana el egy klasszikust? Ha leginkább akciófilmekben és hasonlókban játszik és azokban jó, akkor kit érdekel a többi?

Karakterszínész.

kisnemecsek 2013.11.10. 20:53:05

@Tblog: Mindennel egyetértenék amit mondtál, talán annyit az utolsó mondatodhoz hozzátennék hogy rossz

Tblog 2013.11.10. 20:56:07

Ha rossz lenne, akkor senki nem nézné a filmjeit és nem hozott volna a felsorolt három filmje vagy 250 millió dollárt. Ne azt mondd hogy rossz színész, hanem azt, hogy te utálod őt is meg a filmjeit is. És akkor senki nem fog vitába szállni hogy nincs igazad. :-)

Circus 2013.11.10. 20:58:42

Na akkor mégegyszer, itt is - Nicolas Cage néhány éve TÖNKREMENT.
Rossz befektetési tanácsadójának (ok, saját rossz döntésének) 'hála', rengeteg pénzzel tartozik, ezért minden szart elvállal, hogy ledolgozza a tartozást.
Így talán érthetőbb.

Tblog 2013.11.10. 21:06:44

A szellemlovas is csak pár éves film és az is hozott vagy 100.000.000 dollárt. :)

agika88 2013.11.10. 22:29:26

Voltak Nicnek szebb napjai is ez tény. Mostmár én se nézek meg tőle semmit, mert szenvedtet minden képkocka. De azért nekem A szikára, a Fegyvernepperre és még az Angyalok városára is senki nem mondja, hogy rossz film volt. ennyit hagyjunk meg neki...

A szinkronnal viszont teljesen eget értek. főleg, hogy mostmár mindig mr. Garrisonra asszociálok róla, de anélkül is fájdalmas. :D

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.11.10. 23:19:14

@kisnemecsek: Hadd lőjem le a poént: senki nem Nicholas Cage rajongó itt (eleve hogyan lehet Cage-rajongó bárki is?), mindössze csak sokaknál verte ki a biztosítékot az a jó néhány orbitális baromság, amit idehánytál. Most mondanám, hogy jó filmek megismerésével ez elmúlhat (kezdve azzal a kb. 10-zel, amit itt felsoroltak neked), de az a helyzet, hogy az egész írás és a "kritikák" színvonalát elnézve még erre sem adok nagy esélyt.
@Tblog: Imdb 6.7 meg 6.8 "messze túlmegy a közepesen"? A 7.7 meg a 7.8 még csak-csak, de ebben a 6.5-7.0 kategóriában a világ legközepesebb filmjeit lehet megtalálni imdb-n.

Tblog 2013.11.10. 23:44:25

Nem értem mit akartok tőle. A messze túl megy a "közepesen"-t arra értettem hogy 50-80 millió dollárt csinált vele, mert annyian nézték meg és annyian vették meg DVD-n. Az pedig teljesen relatív, hogy ki mennyire szeret egy filmet. A lényeg hogy az emberek nagy részének mennyire tetszik és hogy érdemesnek tartják-e arra hogy megnézzék. Ha egy akciófilm 6.8, az szerintem sokkal jobb mint a közepes, tekintve hogy más akciófilmek milyen siralmas értékeléseket kapnak.

Vagy nézhetjük más szempontból is. Nézd hány díjat nyert és hányra jelölték.
www.imdb.com/name/nm0000115/awards?ref_=nm_ql_2

kisnemecsek 2013.11.10. 23:57:30

@danialves: Hazudnék ha azt mondanám, hogy megsértetted stábunkat ezzel az arogáns hangnemmel. Csak szelid mosollyal nyugtázzuk a szeleburdiságodat. Kérlek keresd fel a blogunkat a közeljövőben, olvashatsz majd rendes filmekről, rendes színészekkel, rendes kritikákat.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.11.11. 00:10:22

@kisnemecsek: Azóta többen lettél? Osztódsz, vagy csak személyiségzavar?

kisnemecsek 2013.11.11. 00:41:03

@danialves: Rengeteg szakértővel dolgozunk, támadó szavaid mit sem érnek!

Első mohikán 2013.11.11. 02:56:05

Angyalok városa. Ennyi. Ezért a filmért bármelyik utána következő hulladékot megbocsátok neki. Igaz, azóta nem nézem....-)

tomcsicsi 2013.11.11. 03:04:45

Nálam a "Las Vegas, végállomás" az öt legjobb film között van.. pedig nem vagyok egy mai gyerek - hozzád hasonlóan (gyanítom).

okossan 2013.11.11. 03:27:18

Szerintem hiánypótló írás.

mel gibson 2013.11.11. 06:58:57

hülye vagy te ember....
ne írj többet.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.11.11. 08:20:23

ebből is látszik, hogy a legszarabb színészek is kaphatnak oscar-díjat, nem igaz? a lvv üt és fáj, bár ehhez nem kicsit tett hozzá elisabeth shue. ettől függetlenül a koppolagyerek megérdemelten lett oscar-díjas a szerepéért.

hogy ezt a blogot mi okból tették a címlapra, na, az a nagyobb rejtély.

SarahConnor 2013.11.11. 09:03:48

Nem kedvelem Cage-t kimondottan. Épp tegnap botlottam bele egy érdekesnek tűnő filmbe, néztem vagy 5 percig, aztán megjelent ő, én meg szépen továbbnyomtam. Valahogy nem tetszik, amit csinál manapság. A szinkronhangját is utálom.

De ezt a szintű letorkolást amiatt a néhány kiemelkedő filmje miatt nem érdemli meg. Veszett a világ, Las Vegas, Madárka, hogy csak a saját kedvenceimet említsem.
Ha Nicholas Cage-re gondolok, ezekre a filmekre gondolok, és igyekszem, hogy ez így maradjon.

Lova 2013.11.11. 09:13:25

Tuti életmű oscar-t fog kapni.
Na jó nem:
www.youtube.com/watch?v=JrQkgLLL9XQ

Jól kezdte, de mostanában legtöbbször szar filmekben ripacskodik és erre a pénztelenség nem mentség.

komplikato 2013.11.11. 09:27:16

Azért mert folyamatosan esik a szinvonala, pláne mióta "csóró" lett, attól még voltak neki jó filmjei, jó szerepei, jó alakításai. Az időjóst például valamiért kötelező utálni tőle, pedig szinészileg szerintem odatette magát benne rendesen. Arról nem ő tehet, hogy amiben nincs 3 percenként robbantás és 100 milliós CGI, azt a mozi nézők nagyobbik fele nem nézi meg.

Viszont pont ezért pár anyagilag sikeres filmre hivatkozni, hogy azoért jók, mert sokat hozott ... hát izé. Pont sikerűlt olyanokat beletenni, amik nagy részére IGAZ amit a posztoló leírt. Az ál/Arc az egy kakukktojás, hiszen ott ott a két főszereplő a film felében a másikat játsza el, azért az is egy jó alakítás.

Vaszilics Fedor Emánuel 2013.11.11. 09:50:18

A 8 mm-ben szenzációs, de több jó filmje is van. Szerintem nem lehetne felsorolni egy olyan színészt sem, akinek ne csúszott volna be, néhány feledhető alakítás.

Drago Brutic 2013.11.11. 10:17:35

Kedves blogger! Fontold meg a kommenteket, ne írj filmekről kérlek. Vagy cseréld le a "stábot". Az hogy a hozzáértést pronyó megmondóstílussal pótolod, egészen elcsépelt dolog. Puzsér sem vagy, mert nincs humorérzéked. Belekapaszkodsz egy orbitális baromságba, szerepekről beszélsz, nem alakításról. Továbbá azt hiszed, Hollywoodban minden rendező és producer idióta, hogy rá oszt szerepet, de te, te lebuktatod őket!
Nem vagyok Cage rajongó, de én is kapásból két filmet mondok, amiért mindent megbocsátok neki: Veszett a világ, Időjós.

fomallyknownasmojokinguntilsixxfuckedmeout 2013.11.11. 10:17:55

@Tblog: na AZT tenyleg nem kellett volna emliteni. Hihetetlenul szar. Kb, mint a varazslos borzalma..

Viszont neha tenyleg bele tud tenyerelni az aranyba is. A Fegyvernepper, a Las Vegas vegallomas, vagy akar meg az Angyalok varosa is (tudom feldolgozas, na es?) nagyon komoly filmek. Amugy ott van pl John Malkovich, akit szerintem senki nem merne koklernek hivni, pedig van egy ket olyan filmje/szerepe, amiben csodalom, hogy ki engedte irni a nevet a stablistara, nem hogy meg a tiszteletdijat is felvette... Ugyhogy nyugi sracok.
A fonoknek meg szoljatok, hogy rohadt idegesito, hogy csak fikazo kritikakat kepes megjeleniteni az Index a kult vonalon.....

prim 2013.11.11. 10:34:12

Valahogy az az érzésem, hogy még mindíg jobb színésznek mint te bloggernek...

kraliki 2013.11.11. 11:09:24

Aki az Angyalok városában játszik, arra nem lehet ennyi mocskot írni....vagyis lehet, de a tartalom és a stílus a szerzőt minősíti. Elég szomorú, hogy a mai világban erre van kereslet, hogy az ilyen emberek ilyen stílusban majd jól megmondják, kik a jó színészek. A kommenteket olvasva ez inkább ellenszenvet vált ki, teljesen mindegy, hány szakértővel dolgozik az illető. Én nagyon szeretem az említett színész filmjeit, és lehet, hogy szerinted pocsék ízlésem van, pont nem érdekel. Viszont az Indexet eddig szívesen olvastam, de az ilyen írások elveszik a kedvem. Úgyhogy "csak így tovább!"

mojoking77 2013.11.11. 11:33:04

@kisnemecsek: Bocs, hogy direktben megkerdezlek, feltettem mar ugyanezt a kerdest egy ket kollegadnak, eddig meg senki sem valaszolt erdemben, talan te fogsz..
Volt valami kozos brainstorming, vagy Indexes teambuilding, ahol ezt elhataroztatok, vagy szimplan jott egy uj fonok, aki megmondta, hogy holnaptol csak olyan kritikak lathatnak napvilago az Index kultur rovataiban, amik 100%-ban az adott eloado fikazasarol szolnak? Most komolyan, az utobbi egy ket honapban nagyitoval sem nagyon talalni itt olyan kritikat, ami kritika, es nem ekezes. koncertbeszamolok olyanok tolabol, akik utaljak az adott zenei stilust, film/konyvkritikak, amik semmi masrol nem szolnak, mint hogy ez egy rakas szar, nem tud szerepet jatszani, elfelejtett irni, etc etc... Rem idegesito, kerlek probaljatok meg valtoztatni rajta, ne akarjatok a Story/Bors etc szinvonalat hozni az on line mediaban. Koszonettel:

tjunior 2013.11.11. 11:36:36

Divat ekézni Caget, a mostani teljesítményei miatt meg is érdemli, viszont akármilyen szar mostanában, az semmit sem ront pl. a Fegyvernepper minőségén.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.11.11. 12:49:01

@kisnemecsek: Most akkor ti is ilyen viccblog vagytok, mint a Dotoho?
@mojoking77: Mint egy ember, akitől ezt már megkérdezted, kérlek, hogy értsd már végre meg, hogy a különböző random blogokat nem az index írja, hanem pont olyan átlagos emberek mint te vagy én, ahol meg nem így van, ott az index külön jelzi (ld. lángoló gitárok). Hagyd már a fenébe ezeket az összeesküvés-elméleteket, hogy ha blog.hu domain alatt találsz valami negatív kritikát, azt biztos sixx volt álnéven.
Nyugodtan ekézd őket azért, mert ezeket kiteszik, de ez nettó tudatlanság, hogy minden blogot az index kultrovatával akarsz összemosni. Elég alacsony annak a bizonyos állatkertnek a kerítése ahhoz, hogy a fentihez hasonló embereket magától is kitermeljen.

Kivancsi 2013.11.11. 13:25:16

@Circus: gyozike amerikai tavoli muveltebb de nem sokkal o9kosabb teso-ja :)

Joga 2013.11.11. 14:06:56

@ColnagoCX007: Vagy például a "The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans" című alkotást, aminek a főszerepét közel tökéletesen játszotta Cage.

Kezd kicsit sok lenni a "önjelölt" filmkritikusból. A blogíró nincs egyedül, számtalan rossz példát látni/olvasni sajna mostanság. Érdemes lenne az arcból visszavenni, de leginkább némi gondolkodás után (+ megfelelő alázattal a filmművészet iránt) tollat ragadni.

Tblog 2013.11.11. 14:32:13

Ha a filmekkel van baj akkor azokról kell humoros kritikákat írni, nem a színészről, aki a filmben eljátszik egy-egy szerepet.

Azt meg ne akarja már nekem senki bemagyarázni, hogy szakértők kellenek egy ilyen cikk megírásához. Vagy az egy vicc volt? :-/

Globetrotter2014 2013.11.11. 14:38:32

Nem mondom hogy Cage játéka sokszínű, de a filmfelhozatala igen komoly.

Nekem spec az összes közül a Lord of War az egyik kedvencem. És a mentős is egy érdekes darab.

És azért a blockbusterekben is otthon van.

Az biztos hogy a filmográfiója nagyon rendben van. És egy Oscar is virít a polcán. Meg golden globe.

Ja és négy aranymálna jelölés is :)

mojoking77 2013.11.11. 14:40:26

@Kivancsi: Azert sikerult felhuzni vele.... :)
Eszem agaban sincs ezt a muvet kozos baratunk erdemenek tekinteni, mas a stilus, mas szohasznalat, etc etc. Viszont mutass mar legy oly jo egy kritikat, aminek nem az a lenyege, hogy "(akar meg jo is lehetett volna, de..) Ez meg az mekkora szar volt mar......"

Udvozlettel:

erdomester2 2013.11.11. 14:44:11

Meglepő hogy a Tolvajtempót senki nem emelte ki. Nem vagyok autórajongó de az egy igen jó film. És szeretem Nick filmjeit.

Circus 2013.11.11. 14:53:14

@Kivancsi: azért nem kéne a két 'művészt' egy napon említeni...
Másrészt, te még nem nyúltál nagyon mellé valakivel, akiben megbíztál? :)

Mindegy, remélem, egyenesbe jön, mert a szörnyen sz@r filmjeiből már elegem van.

Circus 2013.11.11. 14:54:18

@Joga: +1
nagy divatja van a névtelenül, nagyarccal történő kinyilatkoztatásoknak.

Roland635CSi 2013.11.11. 15:56:09

Hät öregem, ugy veszem eszre te is kaptäl abbol a väcszentläszloi fagyällosbol, csak nem ittäl belöle eleget...
Lassan telleg ott tartunk, hogy a foti szemetegetöben a szortirozoszalagon nem talälsz akkora szemetet mint az index cimlapon.

kisnemecsek 2013.11.11. 17:51:28

Rolcsi, ha már arra jársz hozzä nekem egy ki bäjor perecet légyszíves!
süti beállítások módosítása